درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم!
سرخط خبرها
محمد ناصری:

خوب شده‌ام و می‌خواهم به استقلال برگردم

  • کد خبر: ۲۴۰۴۰
  • ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
خوب شده‌ام و می‌خواهم به استقلال برگردم
با محمد ناصری، دروازه‌بان مشهدی، که بعد از مدت‌ها دوری از فوتبال به‌تازگی از بند مصدومیت رها شده است
جوان یک‌متر‌و ۹۳ سانتی‌متری محله قاسم‌آباد مشهد، گزینه خوبی برای ظهور دروازه‌بانی شش‌دانگ در فوتبال این شهر بود؛ پسری که فوتبال را از آکادمی سپاهان اصفهان آغاز کرد و در رده‌های پایه این باشگاه و تیم بزرگ‌سالان گسترش‌فولاد حضور داشت، اما فرصت بازی از وقتی به او رسید که به مشهد برگشت و درون دروازه تیم شهرش سیاه‌جامگان ایستاد.
 
او ۳ سال سنگربان تیمی بود که قرار بود بعد از ابومسلم و پیام در کنار پدیده، امید‌های جدید جوانان این شهر باشند. گلر بیست‌وهفت‌ساله فوتبال مشهد با سیاه‌جامگان ۴۱ بار به میدان رفت و نمایش درخشانش خیلی‌ها را امیدوار کرد. باوجود‌این، او بعد از سقوط سیاه‌جامگان به لیگ دسته‌یک از این تیم جدا شد و به شهرخودرو (پدیده) پیوست؛ انتقالی که شروع فوق‌العاده خوش‌یمنی برای او داشت، اما به‌یک‌باره به تراژدی بزرگی در زندگی‌اش بدل شد. محمد ناصری، در این گفتگو از یک‌سال فاجعه‌باری که او را از مستطیل سبز بیرون نگه داشت، می‌گوید، از راز‌های نیمکت‌نشینی در پدیده تا قبول‌نشدن در تست پزشکی استقلال.

۳ بازی خوشبختی، یک‌سال تراژدی
محمد ناصری فصل هجدهم را رؤیایی آغاز کرد. گلر سرخورده از سقوط تیمش مشکی‌پوشان، به باشگاه دیگر شهر مشهد کوچ کرده و قرار بود در کنار سعید جلالی‌راد، دیگردروازه‌بان مشهدی تیم، برای پیراهن شماره‌یک بجنگد. جلالی‌راد در آن روز‌ها گلر اول پدیده بود و فصل فوق‌العاده‌ای را سپری کرده بود. بااین‌همه درست شب قبل از بازی افتتاحیه لیگ که قرار بود پرسپولیس و پدیده در ورزشگاه شیک شهر مشهد به‌مصاف هم بروند، یک اتفاق عجیب افتاد. از فدراسیون فوتبال خبر رسید جلالی‌راد به‌خاطر مشکلات خدمت سربازی نمی‌تواند این فصل برای تیم مشهد به میدان برود و کارت بازی او برای نبرد با سرخ‌پوشان پایتخت صادر نشده است. خبری که محمد ناصری را به گلر اول پدیده مقابل پرسپولیس در بازی افتتاحیه لیگ تبدیل کرد. ناصری درباره اتفاقات آن‌روز‌ها گفت: در لیگ هجدهم با پدیده قرارداد بستم و همه‌چیز خوب بود. شب قبل از دیدار اول لیگ مقابل پرسپولیس، سعید جلالی به‌دلیل صادرنشدن کارت بازی از ترکیب خارج شد و من فیکس شدم. ۳ بازی دروازه‌بان اول تیم بودم و ۲ برد کسب کردیم و مقابل صنعت‌نفت آبادان در مشهد هم موفق به ثبت کلین‌شیت شدم.

با‌این‌همه تراژدی بزرگ برای ناصری بعد از بازی سوم آغاز شد. او دراین‌باره اظهار کرد: به‌یک‌باره با تصمیم کادر فنی نیمکت‌نشین شدم، بدون اینکه حتی دلیلش را بدانم! با کسی مشکل نداشتم و به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای به تصمیم کادر فنی احترام گذاشتم.

شانسی که درِ خانه ناصری را نزد!
قرار بود شانس درِ خانه گلر مشهدی را بزند. محمد ناصری بعد از نیمکت‌نشینی مطلق در پدیده، نیم‌فصل از این تیم جدا شد و به پیکان رفت؛ اما آنجا هم به بازی گرفته نشد. بااین‌همه به‌یک‌باره پیش از شروع فصل نوزدهم از اردوگاه آبی‌پوشان پایتخت خبر رسید که محمد ناصری، گلر مشهدی، قرار است به‌عنوان دروازه‌بان دوم به این تیم اضافه شود تا در کنار حسینی از سنگر آبی‌ها محافظت کند. ناصری با اشاره به حضورش در تمرین آبی‌پوشان پیش از شروع فصل گفت: ابتدای فصل، فیلم بازی‌های من توسط مدیربرنامه‌هایم به دست استراماچونی رسید و او با حضورم در تمرینات موافقت کرد. ۱۰ روز با استقلال تمرین کردم و بعد از جلسه سوم موردتأیید استراماچونی قرار گرفتم و او اعلام کرد محمد ناصری دروازه‌بان جدید استقلال خواهد بود. زرینچه، سرپرست وقت استقلال، هم این خبر را تأیید کرد؛ اما روز پایانی و در تست پزشکی مشخص شد مصدومیتی کهنه دارم. با مشورتی که با دکتر نوروزی داشتم، برای لطمه‌نخوردن به فوتبالم تصمیم گرفتم یک فصل بازی نکنم و کار‌های درمانم را زانوی پای راستم انجام دهم. وی تصریح کرد: اگر این مصدومیت کهنه نبود، با استقلال قرارداد می‌بستم؛ اما همه‌جا گفته‌ام اولویت اولم برای فصل جدید، حضور در استقلال است و صحبت‌هایی دراین‌باره داشتیم. حرفه‌ای هستم و باید شرایط را به‌صورت دقیق بررسی کنم تا بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم.

ماجرای پیشنهاد نیم‌فصلی شهرخودرو
محمد ناصری اذعان کرد: «نیم‌فصل با آمدن سرآسیایی پیشنهاد‌هایی به مدیربرنامه‌هایم رسید که به‌دلیل مصدومیت، شرایط حضور در شهر‌خودرو را نداشتم. شهر‌خودرو تیم شهر مشهد است و سابقه حضور در آن را دارم و دوست دارم در صورت نیاز به تیم شهرم کمک کنم»؛ ادعای ناصری درحالی مطرح می‌شود که شهرخودرو در نیم‌فصل با ازدست‌دادن اکبر منادی به یک گلر دوم برای حضور در کنار سیدمهدی رحمتی نیاز داشت و هیچ بعید نبود اگر مصدومیت کهنه ناصری نبود، حالا شاهد بازگشت این گلر مشهدی به تیم شهرش بودیم.

شاید بعد از کرونا، شاید شروعی دوباره
گلر بدشانس حالا امیدوار است تا بعد از پشت‌سر‌گذاشتن بحران کرونا بار دیگر بتواند در بالاترین سطح فوتبال ایران، بازی کند. سنگربان مشهدی فوتبال ایران درباره وضعیت خود و بحران کرونا گفت: متأسفانه این‌روز‌ها این بیماری باعث شده خانه‌نشین شویم و من هم مثل سایر مردم در قرنطینه هستم. فعلا تمرینات اختصاصی را انجام می‌دهم و آماده شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هستم تا دوباره بتوانم با یک انتخاب خوب به سطح اول فوتبال ایران برگردم و خودم را اثبات کنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->